Monday, January 31, 2011

-Kisah Aku nGaN Diee-

           Kisah ini bermule stelah aku di perkenalkan oleh rakan ku dgan Die C istemewa..
Dalam 3 tahun lepas camtu laaa...
Sebelom 2 kalo korng nk tw yng ak ni mmg dah lame ad Hati tok dptkan Die Walau ap care skali pown..Cewah..hahaha..
          Perit memang perit..cam2 dugaan aku dapat tyme aku nk usha..
 Ye ar mane taknye..dh la tak ensem..Itam..sengkek..ad Ati lak Nak usha2kan..
 Cam2 dorg ckp ttg ak ngan Die..
 Satu Ayt ynG aku mmg tak leh lupekan..Ad ynG sanggop ckap
      "lbey Baek ko crik len je laa..Cm tak Sesuai jew ngn Ko.."

          Peeeeaaarrrggghhhh...Bengkak Ati aku ni Cam "Big Foot terlanggar Gajah"..aKu pown Manusia biase yang adew Ati & PerasaaN..  
Kenapa mesti orang pertikaikan ap yang aku inginkan..Ap yang Ak S*Y**...Salah ke...Tp Ati aku Tak luntur same sekali ngan ap Yang dilempar..Di baling..Di campak & D2 yang len la..hahaha..
Yang penting Ati aku "Ikhlaz"...kah8..poyo tol..hehe

          D Pendekkan cerite..
Sampai lah satu Mase..N antare Ari Yang begitu bermakne tOk ak..
Cam biase laa..Cam cite-cite Hindustan..Last2 HerO mesti menangkan..
Ak dapat memiliki "Diee"..

Nak tW sape Die yang ak ceritakan Yang aku S*Y*G..

               "Die" adalah Unte Kesayanganku..hehehe






2 comments:

  1. satu dua tiga empat,
    empat-empat aku suka,
    nak pilih semua confirm x dpt,
    hanya BDL tempat suka dan duka...

    hehehe

    ReplyDelete
  2. ladang teh ladang strawberry..
    jumpe lak ladang bunge kek wa..
    ko msti sabo dalam menanti..
    sok luse dapat laa..
    kah9

    ReplyDelete